Eight ball

Sadly enough, the meteorology was not on my side and a retake will have to be done at a later date. Well well, 8 down and 1 to go.

2 Responses to Eight ball

  1. tupplur says:

    Well.. you know… after rain… comes…

    Thunderstorms and freezing frogs.

  2. johanna says:

    tycker det är så roligt att någon läser min blogg, haha! =) men jag läser allt din med. Ja jag blir nästan avundsjuk på mig själv när jag tänker på min resa, men din resa är allt inte dålig den heller. Kul att träffa sina gamla mates på ett sånt sätt! Vart är du ifrån förresten? (med tanke på 50% svenskheten). Jag lovar och svär att jag bloggar från vartända litet hörn av världen jag är på, fast jag ska samtidigt försöka ta lite semester från datorn, haha, vi får se hur det går. Ha det toppen!

Leave a Reply

