Cnl due wx

 

Well, there will always be other days!

One Response to Cnl due wx

  1. Cissi says:

    Det var en herrans massa engelska här! Kan du inte skriva så att också vi som inte kan läsa något annat än svenska och norska förstår? Näej, jag skojar bara. Jag är rätt bra på engelska, faktiskt. Jag kan säga “Yes” och “No” och “Thank you for the music”..

    Och angående det där hejarklackandet så kan jag meddela att jag inte besitter några som helst talanger inom det området så jag gör nog alla, framförallt våra badgäster, en stor tjänst om jag helt och hållet låter bli. Men fråga Leif, han kan nog hejarklacka lite för dig!

Leave a Reply

