Winter again

dsc00389.jpg

ESSA 021750Z 29013G23KT 3500 -SN FEW008 BKN013 M02/M02 Q0990 ALL   RWYS WET 51-100 PCT 1 MM BA GOOD BECMG 6000 BKN015=

2 Responses to Winter again

  1. Leif says:

    Så var dom där igen, de där hemliga koderna som bara flygfolket förstår, kan det vara så att det var en flygning som snöade väck, på gång, eller??

    Irriterande språk det där, men mest irriterande är nog att din kommentar när jag SMS:ade min landnig efter Kinaresan.

    “Jag ser dej”

    Förstod direkt att du var på en spektakulär plats, men i tornet på Arlanda det hade jag inte väntat mig.

  2. meinflugbuch says:

    Gött med vinter! Här är det bara blött! Iofs idag var det riktigt fint WX här.

    Länkar till din blogg från min btw. 🙂

Leave a Reply

