A late night at the airport

06032008013.jpg

It didn’t look quite the same a few hours ago!

4 Responses to A late night at the airport

  1. Leif says:

    Kul grej att du har kameran med på jobbet, man får verkligen följa med i din första arbetsperiod.
    Jätte spännande.

  2. Bosse says:

    Håller med Leif, kul med bilderna.

    Hur är det med fotoreglerna på Arlanda, får man fota där?
    Jag kan inte minnas att jag sett några förbuds skyltar om det. I många andra länder och då framförallt USA sitter det stora anslag om fotoförbud.

  3. Leif says:

    Nej nu får det vara nog, lider du av skrivtorka, eller??
    Här gläder man sig till den dagliga rapporten om det nya arbetet och så helt plödsligt blir det bara tyst, TYst, TYST.
    Vad är det för dummheter.
    Som straff kommer jag att säja “Nejtack” nästa gång du inviterar mig på en flygtur (tror jag!!!)

  4. PC says:

    Yepp! Fotografering är tillåten överallt utom ett fåtal ställen “airside”.

    Leif: Den dagen du tackar nej till en flygtur är du mycket sjuk 😉

Leave a Reply

