Åland, sweet Åland

We’re heading back to EFMA again Anders and I and this time we are bringing Jonas with us

(FPL-SEIBX-VG
-C172/L-SD/C
-ESKC0830
-N0100F055 DCT ERK DCT DODAM DCT
-EFMA0050
-EET/EFIN0035 DOF/080731 ORGN/ESSAZPZX)

(FPL-SEIBX-VG
-C172/L-SD/C
-EFMA1525
-N0100F065 DCT DODAM DCT ERK DCT
-ESKC0045
-EET/ESOS0015 DOF/080731 ORGN/ESSAZPZX)

4 Responses to Åland, sweet Åland

  1. tuppluren says:

    Jag är sur på min förkylning. Hade varit så skoj att följa med idag. Ser fram emot ett långt reportage (och avnjutning av lite Kobba libre).

  2. Leif says:

    Halloy Tuppen, inte skall du vara sur inte, tänk i stället på att jag fick turen i stället. OK, 5 minuter från sovande tillstånd till embakering av PC:car:en var kanske lite väl tufft, men det gick. Bestäm dig lite tidigare nästa gång, tack. Turen gick bra med lite dramatisk väntetid för “blixt och dunder” runt Uppsala.
    Kolla http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=810487
    Förnuftiga killar jag flyger med, tar inga onödiga changser.

  3. Patrik says:

    Fortsätt lite längre väster nästa gång, efter Finland blir det grönt ganska länge. Detta är Ryssland. Sen kommer åt en lite större vattenpöl. Men fortsätt vidare bara. När nästa landområde kommer, följ kusten söderut tills ni ser små gubbar och gummor i stråhattar. Då har ni åkt lite för långt. Vänd och be om att få landa på Gillespie. Jag väntar med kaffe och bullar. Puss

  4. Patrik says:

    oj vilken tabbe… jag menar öster.

Leave a Reply

