I don’t like Mondays…

…was a hit by the Boomtown Rats. However I DO like Mondays (most of the time) and when having this scenery after dinner it can not be much better:

Also, this was the first time my father joined me for a trip and I think I satisifed his old pilot genes in the way I flew. Anders on the other hand……..

Thank you Arlanda TWR for the visit.

7 Responses to I don’t like Mondays…

  1. tuppluren says:

    Hehe… we survived… didn’t we! Stop stealing my pics ;-p

  2. Johanna says:

    Ohhhh, jag blir så flygsugen!

  3. Johanna says:

    man tackar vännen! Du får hälsa far din tillbaka och ha det underbart nu när ni är borta! =)

  4. Johanna says:

    Ja, nästan mer av ett flygplan än citation! Jag har faktiskt åkt aerobatics i c152! (du märker att du är slow på att uppdatera bloggen när jag har kommenterat 3 ggr på samma inlägg va?)

  5. Hej du!

    Ramlade in på din blogg på nån underlig omväg som jag inte minns. Efter en knapp timmes läsning upptäcker jag i alla fall att det var rackarns skoj att läsa det hela.

    Själv flyger jag numer nästan uteslutande Safir från Ärna, håller bl.a. på med ava-utbildning. Du kan se lite bilder på ‘vanliga’ flygturer på min hemsida om du har tid nån gång: http://www.hakang.zmn.se

    Hälsningar,
    Håkan G

    Ps. Datorer avskyr mig (känslorna är ömsesidiga…), jag skyller ev. dubblerade kommentarer på dess illvillighet. Ds.

  6. tuppluren says:

    Sååååå när får vi höra om PCs PC?

Leave a Reply

